Acest concurs a expirat în data de 2017-02-06. Vezi concursurile active aici.
Make Change!

Campania promotionala va incepe pe data de 09 ianuarie 2017 si se va derula zilnic in intervalul orar 00:00:00 - 23:59:59 (inclusiv), pana la data de 05 februarie 2017.

La campania promotionala participa urmatoarele variante de pachete de tigarete MarlboroMarlboro Blue Ice, Marlboro Filter Plus, Marlboro Filter Plus 100's, Marlboro Filter Plus Extra, Marlboro Gold, Marlboro Gold 100's, Marlboro Red, Marlboro Red 100's, Marlboro Round Taste, Marlboro Round Taste 100's, Marlboro XL Touch Clear Caps, Marlboro Touch 6, Marlboro Fine Touch 4, Marlboro XL Touch, Marlboro XL Fine Touch care contin coduri unice formate din 8 caractere alfanumerice tiparite in interiorul capacului pachetului.

Inscrierea in campania promotionala se face pe baza unui cod unic, alcatuit din 8 caractere alfanumerice, tiparit in interiorul capacului pachetelor de tigarete participante la campania promotionala.

Pentru a participa la prezenta campanie promotionala, adultii fumatori trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

  1. sa cumpere minimum 1  pachet de tigarete participant la campanie;
  2. sa inscrie in campania promotionala o singura data, codul unic tiparit in interiorul capacului unuia dintre pachetele de tigarete participante la campania promotionala exclusiv prin website-ul de introducere coduri si informare utilizat in campania promotionala, respectiv www.makechange.ro, zilnic, in intervalul orar 00:00:00 - 23:59:59 (inclusiv), pe toata perioada derularii campaniei promotionale;

Fiecarui participant, identificat dupa numarul de telefon mobil cu care se inscrie in prezenta campanie promotionala, i se aloca un cont in care se acumuleaza punctele acordate in cadrul campaniei, ca urmare a introducerii de coduri sau a participarii la alte interactiuni din cadrul prezentei campanii promotionale.

In cadrul acestei campanii promotionale se vor acorda in total 4 premii constand in iPhone 7, prin trageri la sorti realizate saptamanal.