Acest concurs a expirat în data de 2015-09-01. Vezi concursurile active aici.
Zaharul Brun Margaritar vine din Insula Mauritius in orasul tau.

Campania începe în data de 14 august 2015, orele 14:00 şi se încheie în data de 31 august 2015, orele 13:59. 

Campania va avea următoarea structură: 3 Hyundai i20 marcate vor parcurge drumurile din România pentru 15 zile. Fiecare dintre acestea va avea o rută diferită şi un sistem GPS de localizare instalat care va semnaliza poziţia acestora în mod continuu. Mulţumită sistemului de localizare, maşinile pot fi urmărite de către utilizatori prin intermediul Aplicaţiei de pe Facebook. Organizatorul şi agenţiile vor promova Aplicaţia pe pagina de Facebook Margaritar Zahar şi vor încuraja participanţii să caute maşina cea mai apropiată de ei, pentru a merge şi a-si face o poză cu aceasta şi pentru a înregistra respectiva poză pe site-ul campaniei, sectiunea Trimite poza.

Un Participant poate înregistra o singură poză în cadrul Campaniei.

Fiecare maşină va deveni un hotspot Wi-Fi prin intermediul unei tablete conectate la internet, pentru a veni în ajutorul Participanţilor prin conectarea la versiunea mobilă a site-ului Campaniei.

Maşinile vor porni traseul de pe litoral şi vor face popas în nouă oraşe, fiecare popas având durata de trei zile, după cum urmează:

  • Brașov, 24.08.2015 – 26.08.2015, Coresi Shopping Resort.
  • București, 28.08.2015 – 30.08.2015, Băneasa Shopping City.
  • Cluj, 28.08.2015 – 30.08.2015, Iulius Mall.
  • Constanța, 15.08.2015 – 17.08.2015, Centrul comercial Maritimo și 20.08.2015 – 22.08.2015, parcare Kaufland Constanța.
  • Craiova, 20.08.2015 – 22.08.2015, Galeriile Auchan.
  • Galați, 24.08.2015 – 26.08.2015, Shopping City.
  • Iași, 28.08.2015 – 30.08.2015, Iulius Mall.
  • Sibiu, 20.08.2015 – 22.08.2015, Shopping City.
  • Timișoara, 24.08.2015 – 26.08.2015, Iulius Mall.

Pe parcursul acestor intervale de trei zile, vor fi incluse montaje de Campanie pentru Participanţi, având dimensiunea de aproximativ 15 metri pătrați. Fiecare dintre popasurile din cele nouă oraşe vor fi localizate într-un centru comercial (galerie comercială sau parcare).

Fiecare montaj de Campanie pentru Participanţi va reprezenta un model la scară redusă a habitatului din Insula Mauritius, cu una dintre Maşini poziţionate în mijloc. Participanţii sunt invitaţi să-şi facă sau să li se facă o fotografie în cadrul montajului, alături de sau lângă Maşină, alături de obiecte de divertisment şi vacanţă şi să înregistreze ulterior fotografia în Campanie.

Pentru înregistrarea Participanţilor în Campanie în vederea tragerii la sorţi pentru desemnarea câştigătorilor, fotografia făcută în cadrul montajului, în condiţiile de mai sus, va fi încărcată/postată pe Site, sectiunea Trimite poza.  Ulterior, respectiva fotografie poate fi, de asemenea, postată pe Facebook de către participant, organizator sau agenţii, fără a afecta participarea la tragerea la sorţi în vederea desemnării câştigătorilor.

Totodată, Participantul trebuie să completeze adresa de email/numele şi prenumele /numărul de telefon /varsta /oras, în funcţie de informaţiile solicitate la momentul înscrierii sau ulterior.

Fiecare câştig acordat în cadrul campaniei reprezintă una dintre cele trei maşini marca Hyundai modelul i20, 5 uși 1.25 84 cai putere, versiunea de echipare Comfort, an de fabricaţie 2015.

Premiile Campaniei vor fi acordate prin tragere la sorti electronica, cu garantarea caracterului aleatoriu. Câştigătorii vor fi contactaţi în vederea acordării premiului, prin email şi/sau telefon.