Acest concurs a expirat în data de 2015-09-03. Vezi concursurile active aici.
Fa-ti din weekend o vacanta!

Campania “Cu Tuborg fa-ti din week-end o vacanta!” va începe la data de 10.07.2015, orele 19.00 PM şi se va desfăşura până la data de 02.09.2015, orele 24.00 PM.

Campania va avea 5 probe si se impart astfel:

  1. Proba Share
  2. Proba Play
  3. Proba Enjoy
  4. Proba Love
  5. Proba Live

Pentru a se inscrie la Campanie, fiecare participant trebuie:

  • sa detina un cont de Facebook propriu;
  • sa acceseze aplicatia numita “Cu Tuborg fa-ti din week-end o vacanta!” disponibila pe pagina de Facebook  Tuborg Sound in perioada campaniei ;
  • sa acceseze cele 5 probe disponibile in aplicatie. Toate probele sunt obligatorii pentru calificarea in procesul de desemnare a castigatorilor. Probele pot fi rezolvate in decursul perioadelor de participare descrise mai jos. Perioadele in care participantii trebuie sa parcurga toate cele 5 probe definite astfel:
    • Perioada 1 (7 zile): 10 16 iulie 2015
    • Perioada 2 (10 zile): 17 26 iulie 2015
    • Perioada 3 (10 zile): 27 iulie – 05 august 2015
    • Perioada 4 (10 zile): 06 15 august 2015
    • Perioada 5 (10 zile): 16 25 august 2015
  • Dupa parcurgerea celor 5 probe, participantii isi pot invita prietenii din lista de Facebook sa ii voteze la probele descrise de mai sus: (Proba Share)(Proba Enjoy) si (Proba Live) astfel:
    • Sesiunea de vot 1: in perioada 17 - 22 iulie 2015 (6 zile), pentru participantii inscrisi in perioada 10 - 16 iulie 2015;
    • Sesiunea de vot 2: in perioada 27 iulie - 03 august 2015 (8 zile), pentru participantii inscrisi in perioada 17-26 iulie 2015;
    • Sesiunea de vot 3: in perioada 06 - 13 august 2015 (8 zile), pentru participantii inscrisi in perioada 27 iulie - 05 august 2015;
    • Sesiunea de vot 4: in perioada 16 - 23 august 2015 (8 zile), pentru participantii inscrisi in perioada 06 -15 august 2015;
    • Sesiunea de vot 5: in perioada 26 august – 02 septembrie 2015 (8 zile), pentru participantii inscrisi in perioada 16 - 25 august 2015;

Pentru a putea castiga premiile puse in joc, participantii trebuie sa isi creeze un cont de acces pe pagina de Facebook Tuborg Sound participand prima data la Proba Share si apoi sa participe la toate probele descris de mai jos, Proba Play, Proba Enjoy, Proba Love si Proba Live.

Proba Share. Cei care doresc sa participe in Campanie trebuie:

  • sa completeze formularul de inscriere;
  • sa incarce o poza cu ei, din calculator, telefon, galeria de Facebook, direct din contul Instagram sau din aplicatia disponibila pe tableta in locatiile selectionate (Anexa 1 din regulament);
  • apoi sa personalizeze conform imaginatiei si abilitatilor personale folosind filtrele si elementele puse la dispozitie de aplicatie;

Proba Play. Cei care doresc sa participe trebuie sa joace un joc de 90 de secunde, online disponibil pe pagina de Facebook Tuborg Sound. Jocul se bazeaza pe abilitatile si inteligenta participantilor. Jocul are 3 niveluri: Capace, Stampile, Dungi si consta in identificarea perechii.

Punctajele sunt:

  • Capace – 10 puncte pentru identificarea perechii
  • Stampile – 20 puncte pentru identificarea perechii
  • Dungi – 50 puncte pentru identificarea perechii
  • Numarul total de perechi este de 15.
  • Punctajul maxim ce poate fi obtinut la acesta proba este de 400 de puncte.

Proba Enjoy. Cei care doresc sa participe trebuie sa incarce 2 poze cu ei, din calculator, telefon, galeria de Facebook sau direct din contul Instagram urmand sa genereze un GIF animat si pe care mai apoi sa il posteze in contul sau de Facebook.

Proba Love. Cei care doresc sa participe trebuie sa acceseze proba si sa genereze o sugestie de activitate de week-end. Rezultatul urmeaza sa fie postat pe contul sau de Facebook.

Proba Live. Cei care doresc sa participe trebuie sa completeze o lista cu 5 activitati pe care doresc sa le faca pana la sfarsitul anului 2015. Apoi participantul alege din lista o activitate si cumpleteaza urmatoarele campuri:

  • dorinta/ activitate
  • prietenul cu care doreste sa faca acea activitate
  • termenul limita (maxim 31 decembrie 2015)

Rezultatul urmeaza a fi postat pe contul sau de Facebook.

Un utilizator Facebook poate vota mai multi participanti, insa o singura data pe fiecare pe toata perioada campaniei. Votul exprimat de catre utilizatorii facebook reprezinta aprecierea acestora fata de postarile participantilor ca urmare a creativitatii si abilitatilor de care au dat dovada participantii. Punctaj voturi: 1 vot = 1 punct.

În cadrul acestei Campanii Promotionale Organizatorul va acorda urmatoarele premii:

  • Premii mari: 5 premii, fiecare constand intr-o excursie de un week-end pentru 4 persoane (castigator si 3 insotitori alesi de acesta cu varsta peste 18 ani) la Sibiu, la Vama Veche, la Mamaia, in Delta Dunarii sau la Brasov;
  • Premii mijlocii: 150 de baterii portabile Tuborg pentru telefon;
  • Premii mici: 350 de tricouri Tuborg;

Castigatorii premiilor Campaniei, se vor stabili in functie de punctajul total acumulat de acestia la toate cele 5 probe. Scorul va fi resetat dupa fiecare sesiune de vot.