Acest concurs a expirat în data de 2016-04-01. Vezi concursurile active aici.
21 martie, singura zi din an cand versurile devin moneda de schimb!

21 martie, singura zi din an cand versurile devin moneda de schimb! “Plateste cu poezie” a ajuns la cea de-a 4-a editie.

Pentru al patrulea an consecutiv, poezia devine pentru o zi moneda de schimb. Julius Meinl invita si in acest an romanii pe 21 martie sa se alature campaniei-manifest “Plateste cu poezie” ce va avea loc in peste 200 de cafenele din toata tara.

Brandul de cafea vienez a carui misiune este sa faca lumea mai buna prin intermediul poeziei, ii provoaca si in acest an pe romani sa isi descopere creativitatea, oferind cafea in schimbul versurilor. Astfel, pe 21 martie, in cele peste 200 de cafenele participante din toata tara, iubitorii de cafea si poezie sunt asteptati sa dea frau liber sentimentelor.

Anul acesta, poetizer-ul iese din anonimitate si se aude live, in matinalul Radio 21. Luni dimineata, de Ziua Internationala a Poeziei, Razvan Krem Alexe va poetiza orice obiect sau stare a ascultatorilor, sustinut fiind de cei doi matinali, Shurubel si Bogdan.

Campania “Plateste cu poezie” se desfasoara la nivel global in peste 1300 de cafenele partenere Julius Meinl in 30 de tari din intreaga lume. Totodata, in misiunea sa de a inspira lumea prin intermediul poeziei, Robert Montgomery, artistul cunoscut ca fiind “Banksy al cuvintelor”, s-a alaturat manifesto-ului initiat de Julius Meinl si a devenit ambasadorul global oficial al campaniei “Pay With A Poem”. Alaturi de marca de cafea vieneza, prin intermediul billboard-urilor lui revolutionare, lupta pentru aceeasi misiune, aceea de a arata ca poezia poate face lumea mai buna.

Robert Montgomery va folosi miile de poezii scrise de mana cu ocazia Zilei Internationale a Poeziei pentru a crea o noua opera de arta care isi propune sa demonstreze puterea poeziei.

Succesul global al Julius Meinl se bazeaza pe valorile traditionale: cinci generatii de expertiza in cafea, produse premium si servicii excelente oferite clientilor. Julius Meinl este un ambasador global pentru cultura cafelei vieneze si astazi inspira oameni din intreaga lume, la fel cum facea cu poetii de altadata in cafenelele vieneze. La nivel mondial, in fiecare zi, 5 milioane de cesti cu cafea Julius Meinl ofera consumatorilor un ragaz creativ si momente poetice.  

Participa la concurs in perioada 17 - 31 martie 2016 raspunde corect la intrebarea "In cate cafenele din tara se va desfasura campaniei-manifest “Plateste cu poezie”?" si poti castiga unul dintre cele 3 premii oferite de Julius Meinl!