Acest concurs a expirat în data de 2016-09-12. Vezi concursurile active aici.
Make Change!

Campania promotionala va incepe pe data de 04 iulie 2016 si se va derula zilnic in intervalul orar 00:00:00 - 23:59:59 (inclusiv), pana la data de 11 septembrie 2016.

La campania promotionala participa urmatoarele variante de pachete de tigarete Marlboro: Marlboro Blue Ice, Marlboro Filter Plus, Marlboro Filter Plus 100's, Marlboro Filter Plus Extra, Marlboro Gold, Marlboro Gold 100's, Marlboro Red, Marlboro Red 100's, Marlboro Round Taste, Marlboro Round Taste 100's, Marlboro XL Touch Clear Caps, Marlboro Touch 6, Marlboro Fine Touch 4, Marlboro XL Touch, Marlboro XL Fine Touch care contin coduri unice formate din 8 caractere alfanumerice tiparite in interiorul capacului pachetului.

Inscrierea in campania promotionala se face pe baza unui cod unic, alcatuit din 8 caractere alfanumerice, tiparit in interiorul capacului pachetelor de tigarete participante la campania promotionala.

Pentru a participa la prezenta campanie promotionala, adultii fumatori trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

  1. sa cumpere minimum 1  pachet de tigarete participant la campanie;
  2. sa inscrie in campania promotionala o singura data, codul unic tiparit in interiorul capacului unuia dintre pachetele de tigarete participante la campania promotionala prin SMS, la numarul scurt 1848 (valabil in retelele Vodafone, Orange, Telekom Mobile si Digi Mobil, iar tariful aplicabil unui SMS catre acest numar este unul normal, stabilit de retelele de telefonie mobila din care este trimis SMS­-ul) sau prin website-ul de introducere coduri si informare utilizat in campania promotionala, respectiv www.makechange.ro sau prin aplicatia digitala „Make change" disponibila pe platformele iOS si Android, zilnic, in intervalul orar 00:00:00 - 23:59:59 (inclusiv), pe toata perioada derularii campaniei promotionale;

Fiecarui participant, identificat dupa numarul de telefon mobil cu care se inscrie in prezenta campanie promotionala, i se aloca un cont in care se acumuleaza punctele acordate in cadrul campaniei, ca urmare a introducerii de coduri sau a participarii la alte interactiuni din cadrul prezentei campanii promotionale.

Prin participarea la prezenta campanie promotionala se pot acumula, in vederea castigarii de potentiale premii, puncte din urmatoarele 2 categorii, astfel:

  • puncte PREMII - puncte ce pot fi utilizate pentru castigarea de premii aferente nivelurilor I - V, niveluri descrise mai jos,_indiferent de modalitatea de participare aleasa;
  • puncte PROIECTE - puncte ce pot fi utilizate pentru sustinerea de proiecte din sectiunea special dedicata, disponibila pe website-ul www.makechange.ro sau in cadrul aplicatiei digitale "Make change". Punctele PROIECTE nu vor putea fi utilizate pentru castigarea de premii aferente nivelurilor I - V. Ele se vor acumula in contul participantului la fiecare cod unic valid introdus in campanie prin oricare dintre modalitatile de participare si vor putea duce la castigarea de premii descrise mai jos.

Prin inscrierea in campania promotionala a unui cod unic valid, prin oricare dintre modalitatile de mai sus, participantii vor acumulain contul lor:

  • 10 puncte PREMII si
  • 50 puncte PROIECTE

Pentru a putea catiga premii ca urmare a acumularii de puncte PREMII, prin oricare din modalitatile descrise anterior in cadrul aceleiai sectiuni, participantii trebuie sa atinga sau sa depaseasca pragul de puncte acumulate pentru fiecare Nivel astfel:

  • Nivelul I - se atinge la acumularea a minim 50 de puncte PREMII;
  • Nivelul II - se atinge la acumularea a minim 90 de puncte PREMII;
  • Nivelul III - se atinge la acumularea a minim 200 de puncte PREMII;
  • Nivelul V - se atinge la acumularea a minim 500 de puncte PREMII;
  • Nivelul V - se atinge la acumularea a minim 800 de puncte PREMII.

Pentru a putea castiga premii ca urmare a sustinerii de proiecte folosind puncte PROIECTE, participantii trebuie sa acumuleze in contul lor puncte PROIECTE, prin oricare din modalitatile descrise anterior si sa sustina cel putin unul dintre proiectele prezentate pe website-ul campaniei sau in aplicatia digitala "Make change", dedicate campaniei. Primii 10 participanti (top 10), cei mai activi, ce si-au folosit cele mai multe puncte PROIECTE pentru a sustine proiecte pe tot parcursul campaniei promotionale, vor putea castiga, la sfarsitul campaniei promotionale fiecare, cate un premiu in valoare de 1.000 USD.

Pentru a putea castiga premii ca urmare a propunerii unui proiect, participantii trebuie sa completeze in sectiunea „Proiecte" detaliile referitoare la proiectul sau si sa obtina aprobarea /validarea proiectului propus din partea organizatorului. Proiectele aprobate de catre organizator (minim 6 proiecte) si care au acumulat de la ceilalti participanti minim 2.000 de puncte PROIECTE de sustinere, prin oricare din modalitatile descrise anterior, vor fi supuse analizei unui juriu al organizatorului si var putea castiga unul dintre premiile rezervate Sectiunii „Proiecte". Premiile rezervate Sectiunii „Proiecte" constau in sustinerea de catre organizator a implementarii unui numar de proiecte (proiecte selectate si declarate castigatoare de catre juriul organizatorului), prin achizitionarea de catre acesta a activelor /bunurilor necesare implementarii proiectelor castigatoare. Valoarea achizitiilor necesare implementarii unui proiect este valoarea declarata de catre participant la momentul propunerii si aprobarii proiectului sau, valoare ce nu poate sa depaseasca valoarea maxima de 10.000 USD.

In cadrul acestei campanii promotionale se vor acorda in total 103.667 premii.

Premiile din Sectiunea PREMII, de Nivel I - V:

  1. Premii aferente Nivelului 1 - premii acordate in limita stocului disponibil din centrele de premiere, la atingerea punctajului de minim 50 de puncte Premii:
    • 100.000 pachete tigarete Marlboro - una din versiunile urmatoare, la alegerea castigatorilor: Marlboro Filter Plus, Marlboro Filter Plus 100's, Marlboro Filter Plus Extra, Marlboro Gold, Marlboro Gold 100's, Marlboro Red, Marlboro Red 100's, Marlboro Round Taste, Marlboro Round Taste 100's, Marlboro XL Touch Clear Caps, Marlboro Touch 6, Marlboro Fine Touch 4, Marlboro XL Touch, Marlboro XL Fine Touch.
  2. Premii aferente Nivelului II, la atingerea punctajului de minim 90 de puncte PREMII:
    • 2.000 casti wireless - premii fara tragere la sorti, doar pentru primii 2.000 de participanti care ating pragul de minim 90 de puncte PREMII;
    • 70 Smartwatch Vector sau Smartwatch Samsung - premii acordate prin tragere la sorti zilnica dintre toti participantii care au atins pragul de minim 90 de puncte PREMII si care au optat sa intre in tragerea la sorti pentru unul din cele 2 tipuri de premii;
  3. Premii aferente Nivelului III, la atingerea punctajului de minim 200 puncte PREMII:
    • 1.000 boxe Blue - premii fara tragere la sorti, doar pentru primii 1.000 de participanti care ating pragul de minim 200 de puncte PREMII;
    • 70 iPhone 6S sau Samsung Galaxy S7 - premii acordare prin tragere la sorti saptamanala dintre participantii care au atins pragul de minim 200 de puncte PREMII si care au optat sa intre in tragerea la sorti pentru unul din cele 2 tipuri de premii;
  4. Premii aferente Nivelului IV, la atingerea punctajului de minim 500 puncte PREMII:
    • 500 Rucsac Samsonite - premii fara tragere la sorti, doar pentru primii 500 de participanti care ating pragul de minim 500 de puncte PREMII;
    • 10 premii de tip experienta - premii acordate prin tragere la sorti saptamanala dintre participantii care au atins pragul de minim 500 de puncte PREMII si care au optat sa intre in tragerea la sorti pentru unul din cele 5 tipuri de premii, si anume:
      • Cina de s stele pe yacht
      • Curs Aerografie
      • Concert simfonic in Petera Valea Cetatii
      • Pranz cu un antreprenor de succes
      • Curs Social Media
  5. Premiu aferent Nivelului V, la finalul campaniei, acordat prin tragere la sorti unuia dintre participantii care au atins pragul de minim 800 de ouncte PREMII:
    • 1 apartament situat in Bucuresti, in valoare maxima neta de 65.000 USD sau (la alegerea catigatorului) contravaloarea in bani a premiului apartament, adica 65.000 USD (valoare neta).

Premiile pentru Seciunea de PROIECTE sunt:

  • 10 premii in valoare neta de 1.000 USD fiecare, pentru top 10 participanti care si-au folosit pe tot parcursul campaniei promotionale cele mai multe puncte PROIECTE pentru a sustine proiecte propuse in campanie de catre alti participanti,
  • premii (min. 6 premii) constand in sustinerea de catre organizator a unui numar de proiecte (selectate de catre juriul organizatorului) prin achizitionarea de active /bunuri necesare acestor proiecte pentru a fi implementate, bunuri in valoarea totala maxima de 60.000 USD, valoare maxima totala pentru toate proiectele selectate.