Acest concurs a expirat în data de 2015-12-14. Vezi concursurile active aici.
Strongbow - Mr. Applehead Quest.

Campania „Strongbow - Mr. Applehead Quest”   va incepe la data de 16 noiembrie 2015 si se va incheia pe 13 decembrie 2015, sfarsitul zilei.  Campania este organizata si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei, in spatiul virtual corespunzator paginii de Instagram Strongbow.

Pentru a fi inscrisi la prezenta campanie, participantii trebuie sa:

  • detina un cont activ pe reteaua de socializare Instagram;
  • acceseze pagina de Instagram Strongbow;
  • parcurga cel putin unul dintre cele 6 nivele ce descriu procesul de fabricare a cidrului (cultivarea si culesul merelor, zdrobirea merelor, depozitarea si fermentarea, maturarea si filtrarea, imbutelierea si impachetarea, savurarea si ritualul de servire). Fiecare nivel va fi ilustrat printr-o imagine de complexitate ridicata, la un ratio de 3x4.  În cadrul fiecarei nivel, Mr. Applehead va fi ascuns, iar participantii trebuie sa il gasesasca.

Participantii care doresc sa participe la concurs, pe pagina de Instagram Strongbow, vor avea la dispozitie instructiuni ale aplicatiei, accesul la premii in aplicatie, tips & tricks, si un tag care ii directioneaza pe acestia catre un alt cont de Instagram, prin care vor putea incepe aventura de a-l gasi pe Mr. Applehead.

Cei care il vor identifica pe Mr. Applehead in cadrul primei imagini trebuie sa dea tap (pe mobile)/ click (pe desktop) pe imagine pentru a li se afisa tag-ul prin care pot trece la urmatorul nivel. Tag-ul ii va directiona pe alt cont unde vor putea parcurge un alt nivel. Acest mecanism se va repeta pana la finalizarea celor 6 nivele. Toti participantii care vor parcurge toate cele 6 etape aferente procesului de productie al cidrului si vor ajunge la pagina finala vor fi invitati sa dea un mesaj direct catre pagina Strongbow cu imaginea în care se regaseste Mr. Applehead. Acest lucru le garanteaza inscrierea pentru tragerea la sorti pentru premiul principal al Campaniei. În cazul premiilor ascunse in aplicatie, participantii care gasesc marul “aurit” ascuns în ilustratiile aplicatiei vor putea accesa un tag prin care vor fi direcționați catre o pagina Instagram dedicata acestui tip de premii. Aici vor fi invitati sa posteze un comentariu scris cu privire la premiul dorit, urmand sa intre astfel intr-o tragere la sorti pentru respectivul premiu.

Pe unele dintre imaginile aplicatiei, utilizatorii vor avea tag-uri care ii vor directiona catre piste inchise in aventura lor de a-l gasi pe Mr. Applehead (“dead ends”), ce vor fi reprezentate prin conturi ”false” de Instagram. Participantii vor putea gasi si cateva posiblitati de a castiga premii surpriza in aplicatie.

Premiile oferite in aceasta campanie constau in:

  • 100 x pack 24 doze (0.4cl)
  • 30 x set de 6 pahare Strongbow
  • 30 x tricouri negre inscriptionate cu ilustratie Saddo (personalizare asigurata de catre AsphaltFreaks)
  • 10 x rucsaci inscriptionati cu ilustratie semnata de Saddo (personalizare asigurata de catre Asphalt Freaks)
  • 5 x Longboard Lemn Surf Fish 80 cm, inscriptionat cu ilustratie semnata de Saddo (personalizare asigurata de catre Asphalt Freaks)
  • 5 x Casti audio cu banda Skullcandy Cassette Athletic inscriptionate cu ilustratie semnata de Saddo (personalizare asigurata de catre Asphalt Freaks)
  • 1 aparat foto Mirrorless Olympus E-M10

Tragerea la sorti pentru desemnarea castigatoriilor se va efectua in termen de maxim 7 zile lucratoare de la finalizarea Campaniei in prezenta unei comisii formate din reprezentanti ai organizatorului campaniei.