Acest concurs a expirat în data de 2016-12-15. Vezi concursurile active aici.
Creativitate in Practica, concurs de idei pentru studenti.

Ești student și ai idei bune? Atunci acceptă provocarea și înscrie-te în concursul de creativitate lansat de Danone – #CreativitateinPractica!

Căutam idei îndrăznețe, gândire strategică, atenție la detalii și multă creativitate! Am pregătit și premii pe măsură: cele mai bune trei proiecte vor fi răsplătite cu premii consistente în bani (1.500 euro premiul I, 1.000 euro premiul al II-lea și 500 de euro premiul al III-lea) și cărți de specialitate.

Ce trebuie să faci? Creează-ți o echipă, alegeți împreună un nume inspirat și unul dintre brief-urile de mai jos pentru care vrei să prezinți o propunere și trimite-ne aceste informații, împreună cu linkurile către profilurile de Facebook ale membrilor echipei*, la adresa creativitateinpractica@imagepr.ro, până la data de 15 noiembrie.

Brief 1 – Campanie de comunicare pentru promovarea proiectului social ”O șansă pentru familia ta”

  • Context: proiectul ”O șansă pentru familia ta”, lansat în 2012, se adresează comunităților de mici fermieri din zonele cu potențial de dezvoltare redus, cu scopul de a le oferi șansa unui trai mai bun prin dezvoltarea sustenabilă a unui mic business de producție de lapte. Acest proiect a dovedit că şi comunităţile mici, dacă sunt susținute și ajutate, pot produce lapte de calitate superioară și pot dezvolta un model eficient de business local, ca sursă familială de venituri. Mai multe despre proiect aici.
  • Obiectiv: Promovarea proiectului ca un model de dezvoltare sustenabilă pentru alte comunități rurale cu potențial de dezvoltare redus, cu scopul de a susține eventuala replicare a acestuia, spre beneficiul comunităților respective
  • Public țintă: publicul larg, autorități, comunități de mici fermieri din zonele rurale cu potențial de dezvoltare redus.

Brief 2 – Campanie de informare și educare despre rolul iaurtului în alimentație (pentru categoria de iaurt, non-branded).

  • Context: consumul de iaurt în România este scăzut, de doar 5 kg/ an/ cap de locuitor, comparativ cu alte țări din spațiul european (Franța – 19 kg/ an/ cap de locuitor, Bulgaria – 17 kg/ an/ cap de locuitor sau Portugalia – 20 kg/ an/ cap de locuitor). Iaurtul se numără printre cele mai sănătoase alimente, situându-se pe locul doi în ierarhia alimentelor dense în nutrienţi raportat la numărul de calorii, după fructe şi legume. Mai multe despre beneficiile iaurtului, aici.
  • Obiectiv: Creșterea nivelului de cunoaștere a rolului și beneficiilor iaurtului în alimentația zilnică
  • Public țintă: femei, bărbați, mediul urban.

Concursul "#CreativitateinPractica" are ca scop dezvoltarea abilitatilor practice ale studentilor din domeniul comunicarii, cu respectarea legislatiei in vigoare precum si a reglementarilor interne din institutiile de invatamant participante. Concursul este organizat si desfasurat pe intreg teritoriul Romaniei, in perioada 27 octombrie – 14 decembrie 2016

Pentru a participa la concurs, studentii trebuie sa respecte calendarul de inscriere de mai jos:

  • 27 octombrie – 15 noiembrie 2016 - Inscriere echipa - presupune alegerea unui nume de echipa, scurta descriere a echipei si date de contact, alegerea unuia din cele 2 briefuri de campanie;
  • 17 noiembrie - Intalnire de brief cu membrii comisiei de jurizare;
  • 14 – 28 noiembrie - Trimiterea propunerilor de campanie (format la alegerea echipei – precum, dar fara a se limita la ppt, word, video);
  • 28 noiembrie – 5 decembrie - Prima etapa de jurizare;
  • 5 decembrie - Anuntare finalisti – cele 5 echipe care au obtinut cel mai mare punctaj in urma etapei preliminare de jurizare
  • 12 decembrie - Sustinerea prezentarilor in fata comisiei de jurizare
  • 14 decembrie - Anuntarea castigatorilor 

In cadrul concursului vor fi acordate, 3 premii, dupa cum urmeaza:

  • Premiul I: 1500 EUR + carti de specialitate;
  • Premiul II: 1000 EUR + carti de specialitate;
  • Premiul III: 500 EUR + carti de specialitate.

Mecanismul desfasurarii concursului:

  • Inscrierea presupune alegerea unui nume de echipa, scurta descriere a echipei si date de contact (nume complet si link catre profilul de Facebook al fiecarui membru al echipei), alegerea unuia din cele 2 briefuri de campanie disponibile. Cele 2 briefuri de campanie vor putea fi accesate pe site-ul www.danone.ro, in pagina dedicata concursului.
  • Intalnire de debrief cu membrii comisiei de jurizare (17 noiembrie 2016) – pentru adresarea de intrebari legat de cele 2 briefuri de campanie.
  • Trimiterea propunerilor de campanie (format la alegerea echipei – precum, dar fara a se limita la ppt, word, video) la adresa creativitateinpractica@imagepr.ro, pana la data de 28 noiembrie 2016.
  • Prima etapa de jurizare, in perioada 28 noiembrie – 5 decembrie 2016.
  • Anuntarea finalistilor, la data de 5 decembrie 2016 – cele 5 echipe care au obtinut cel mai mare punctaj in urma etapei preliminare de jurizare.
  • Sustinerea prezentarilor in fata comisiei de jurizare, de catre cele 5 echipe finaliste, in data de 12 decembrie 2016 (adresa si programul de prezentare vor fi comunicate individual echipelor finaliste, folosind datele de contact mentionate de catre echipa la inscrierea in concurs.
  • Anuntarea celor 3 echipe castigatoare – 14 decembrie 2016.