Acest concurs a expirat în data de 2017-02-27. Vezi concursurile active aici.
O insula privata pentru tine!

Campania Dunhill "O insula privata pentru tine" este organizata si desfasurata pe intreg teritoriul Romaniei, in perioada 16 ianuarie 2017 ora 00:00:00 – 26 februarie 2017 ora 23:59:59, inclusiv (ora Romaniei).

Campania se adreseaza tuturor persoanelor fizice, fumatoare, care au implinit varsta de 18 ani pana la data de 15 Ianuarie 2017 (inclusiv), cetateni romani, cu domiciliul stabil/resedinta in Romania si care accepta termenii si conditiile regulamentului oficial.

Produsele participante la aceasta campanie sunt pachetele de tigarete Dunhill, comercializate de British American Tobacco (Romania) Trading S.R.L. pe teritoriul Romaniei care prezinta urmatoarele caracteristici:

  • pachetele de tigarete Dunhill Fine Cut (variantele Swiss Blend, Master Blend, Classic Blend si Blonde Blend), care au tiparit sub capac un cod unic (codul unic participant la campanie este tiparit pe interiorul capacului pachetului de tigarete participant);
  • pachetele de tigarete Dunhill Fine Slims (variantele Platinum, Signature si Refined), care au tiparit sub capac un cod unic (codul unic participant la campanie este tiparit pe interiorul capacului pachetului de tigarete participant);

Fiecare pachet participant la aceasta campanie contine un cod unic format din 7 sau 8 caractere alfanumerice. In cazul in care se constata ca exista erori de tiparire/productie (luand ca exemplu, dar fara a ne limita la aceasta, coduri greu lizibile) si cumparatorul unui produs participant face dovada existentei acestor erori in termen de 5 zile de la data sesizarii adresate organizatorilor, acestia isi rezerva dreptul de a acorda cumparatorului un cod extra cu care acesta poate participa la campanie.

Pentru a participa la prezenta campanie promotionala, adultii fumatori trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

  1. sa cumpere minimum 1 pachet de tigarete Dunhill participant la campania promotionala;
  2. sa inscrie o singura data in campania promotionala codul unic tiparit in interiorul capacului pachetelor de tigarete participante la campania promotionala, prin website-ului www.HostDParty.ro (disponibil si in varianta pentru telefon mobil). La prima accesare a website-ului, un participant trebuie sa completeze urmatoarele informatii in formularul de inregistrare: Telefon Mobil, Nume, Prenume, Data Nasterii, Data Nasterii, E-mail, Parola si un cod participant -  HM7PJM84

Un participant poate introduce maxim 10 coduri valide intr-o singura zi, pe perioada de desfasurare a acestei campanii.

Premiile oferite in cadrul acestei campanii sunt:

  • A. Marele premiu – o excursie pe o insula privata. Marele premiu se acorda prin tragere la sorti, la sfarsitul campaniei. Pentru a acumula o sansa in tragerea la sorti pentru acest premiu, participantii trebuie sa introduca minim un cod valid.
  • B. Premii Tastemakers: acordate prin trageri la sorti. Pe website-ul www.HostDParty.ro, vor fi prezentate 5 teme: lifestyle, gourmet, mixology, photography si music. Fiecare cod valid, introdus in perioada in care o tema este activa pe website, reprezinta o sansa in tragerea la sorti pentru premiul temei respective. Premiile Tastemakers sunt:
    • pentru perioada 16 - 29 ianuarie 2017, se acorda prin tragere la sorti un premiu ce consta intr-o sedinta de styling cu Roxana Voloseniuc impreuna cu o sesiune de cumparaturi in valoare de 2.000 EUR;
    • pentru perioada 30 ianuarie – 5 februarie 2017, se acorda prin tragere la sorti un premiu ce consta intr-o sesiune de live cooking cu Chef Foa si 10 premii ce constau intr-o invitatie Wedine;
    • pentru perioada 6 – 12 februarie 2017, se acorda prin tragere la sorti un premiu ce consta intr-un curs de mixologie cu Paul Sfirlea si 10 premii ce constau intr-un kit de cocktail;
    • pentru perioada 13 - 19 februarie 2017, se acorda prin tragere la sorti un premiu ce consta intr-un curs de Tips & Tricks in fotografie cu Andreea Macri si 10 premii ce constau intr-un aparat foto Canon DSLR Eos 700D;
    • pentru perioada 20 - 26 februarie 2017, se acorda prin tragere la sorti un premiu ce consta intr-o sesiune de music cu Tom Wilson, 10 premii ce constau intr-o invitatie VIP la Electric Castle 2017 si 10 premii ce constau intr-o boxa Boxa Bang & Olufsen BeoPlay A2;
  • C. Premiul Fine Slims – un scuter VESPA Primavera se acorda prin tragere la sorti, la sfarsitul campaniei. Primele 3 coduri valide, din pachetele participante Dunhill Fine Slims, introduse pe website reprezinta o sansa pentru acest premiu. Incepand cu al treilea cod valid introdus, fiecare cod din pachetele participante Dunhill Fine Slims va fi o sansa in plus pentru acest premiu.
  • D. Premii iPhone 7 - iPhone 7 32 GB Black. Acesta se acorda garantat participantilor din top 20 care colecteaza pe perioada desfasurarii campaniei cel mai mare punctaj pentru acest premiu. In cazul in care vor fi mai multi participanti in Top 20, cu acelasi punctaj, departajarea se va realiza printr-o tragere la sorti. 
  • E. Oferte Fine Slims – ce poti fi castigate instant la introducerea codurilor valide din pachetele de Dunhill Fine Slims participante. Se acorda conform unui algoritm probabilistic care va stabili daca un cod valid din pachetele de Dunhill Fine Slims, inregistrat in campanie este castigator sau nu al unei oferte instant. Algoritmul este integrat intr-un software care proceseaza fiecare cod valid primit in timp real (in momentul in care codul validat intra in sistem).

Pe toata durata campaniei un participant poate castiga maxim cate un premiu din fiecare categorie si 2 oferte Fine Slims.

Toate tragerile la sorti se vor efectua electronic in prezenta unei comisii formate din reprezentanti ai companiilor implicate in organizarea Campaniei si vor fi asistate de un Notar Public. Tragerea la sorti electronica presupune folosirea unui program cu distributie aleatorie care va selecta castigatorii dintr-o baza de date ce contine numarul de telefon mobil si numarul de sanse pentru premiul respectiv. Castigatorii desemnati prin tragere la sorti trebuie sa faca dovada, la cererea organizatorilor, a cel putin unui capac de la pachetele participante cu un cod valid inscris de acesta, nedeteriorat, lizibil (nu se accepta fotocopii).

Tragerea la sorti pentru desemnarea castigatorului Marelui Premiu se va efectua electronic in data de 28 februarie 2017, in prezenta unei comisii formate din reprezentanti ai companiilor implicate in organizarea campaniei si va fi asistata de un Notar Public.Fiecare participant va intra in tragerea la sorti finala cu numarul de sanse acumulate pe perioada campaniei (numarul de coduri valide introduse = numarul de sanse pentru acest premiu).

Tragerile la sorti pentru premiile Tastemakers - Pentru a avea o sansa la unul din premiile din aceasta categorie, fiecare participant trebuie sa inscrie in campanie minim un cod valid, in perioada anterioara tragerii la sorti. Tragerile la sorti se vor desfasura dupa cum urmeaza:

  • pe 31 ianuarie 2017, pentru tema „Lifestyle” - la aceasta tragere la sorti vor intra participantii care au introdus minim un cod valid in perioada 16 – 29 ianuarie 2017 (inclusiv). La aceasta tragere la sorti se vor extrage un castigator si cate 5 rezerve fiecarui premiu extras;
  • pe 07 februarie 2017, pentru tema „Gourmet” - la aceasta tragere la sorti vor intra participantii care au introdus minim un cod valid in perioada 30 ianuarie – 5 februarie 2017 (inclusiv). La aceasta tragere la sorti se vor extrage 11 castigatori si cate 5 rezerve fiecarui premiu extras;
  • pe 14 februarie 2017, pentru tema „Mixology” - la aceasta tragere la sorti vor intra participantii care au introdus minim un cod valid in perioada 6 - 12 februarie 2017 (inclusiv). La aceasta tragere la sorti se vor extrage 11 castigatori si cate 5 rezerve fiecarui premiu extras;
  • pe 21 februarie 2017, pentru tema „Photography” - la aceasta tragere la sorti vor intra participantii care au introdus minim un cod valid in perioada 13 – 19 februarie 2017 (inclusiv). La aceasta tragere la sorti se vor extrage 11 castigatori si cate 5 rezerve fiecarui premiu extras;
  • pe 28 februarie 2017, pentru tema „Music” - la aceasta tragere la sorti vor intra participantii care au introdus minim un cod valid in perioada 20 – 26 februarie 2017 (inclusiv). La aceasta tragere la sorti se vor extrage 21 castigatori si cate 5 rezerve fiecarui premiu extras;

Tragerea la sorti pentru desemnarea castigatorului premiului Fine Slims se va efectua electronic in data de 28 februarie 2017, in prezenta unei comisii formate din reprezentanti ai companiilor implicate in organizarea campaniei si va fi asistata de un Notar Public. Fiecare participant va intra in tragerea la sorti finala cu numarul de sanse acumulate pe perioada campaniei.

Pentru inregistrare foloseste codul de aici: